+ 421 948 046 375  /  info@peknakupelna.sk  (Po-Pia 07:30 - 16:00)

+421 948 480 171  /  kontakt pre kompozitné, vinylové a plávajúce podlahy (Po-Pia 08:00 - 15:30)

 

Panel používateľa

Využite možnosť osobného odberu na odbernom mieste v Ružomberku, ktorý sa nachádza hneď vedľa hlavného ťahu Žilina - Poprad.

Uvedené ceny platia len pri nákupe cez e-shop PEKNÁ KÚPEĽŇA (nie na kamennej predajni)

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok elektronického obchodu Pekná kúpeľňa
(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky")

Údaje predávajúceho:

Obchodné meno: Hydro, s.r.o.
Sídlo: Textilná 2569, 034 01 Ružomberok
IČO: 36377171
DIČ: 2020130893
IČ DPH: SK2020130893

Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Žilina
Oddiel: Sro vložka č.: 10849/L
tel.: +421 948 480 171
e-mailová adresa: peknakupelna@hydrodk.sk
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, 011 79 Žilina

Článok I.
Úvodné ustanovenia
1.1. Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej v len ako „VOP") sa upravujú a riadia vzťahy medzi spoločnosťou Hydro, s.r.o. , IČO: 36377171, zapísanou na Okresnom súde Žilina, oddiel Sro, vložka číslo 10849/L, IČ DPH: SK2020130893 (ďalej len "predávajúci") a každou osobou, ktorá je kupujúcim tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke predávajúceho ................................ podľa týchto VOP (ďalej len "kupujúci"), ktoré vznikajú pri kúpe uvedeného tovaru.

1.2. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa radia VOP, Reklamačným poriadkom pre internetový obchod http://www.peknakupelna.sk (ďalej len "Reklamačný poriadok") a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník"), zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení (ďalej len „Obchodný zákonník"), zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v platnom znení (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa"), zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „ Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zmluvách uzatváraných na diaľku"), zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v platnom znení (ďalej len „ Zákon o elektronickom obchode"). Na kupujúceho, ktorým je osoba, ktorá nie je spotrebiteľom v zmysle § 2 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa, sa nevzťahujú ustanovenia bodu 9 „Záručná doba", bodov 4.6, 4.7, 4.8. - „Vrátenie Tovaru - odstúpenie od Kúpnej zmluvy", bodu 8 - „Reklamačný poriadok" a bodu 10 - „Reklamácia" týchto Všeobecných obchodných podmienok . Zodpovednosť za vady Tovaru sa v tomto prípade riadi ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka.
1.3. Tieto všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu .................................. platia pre predaj a nákup na internetovej stránke ......................................

Článok II.
Vymedzenie pojmov
2.1. Predávajúcim sa v zmysle týchto všeobecných nákupných podmienok označuje spoločnosť Hydro, s.r.o. so sídlom Textilná 2569, 034 01 Ružomberok, IČO: 36377171 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka č.: 10849/L (ďalej len ako „predávajúci"). Kontakty: e-mail: peknakupelna@hydrodk.sk tel.kontakt: +421 948 480 171
2.2. Kupujúcim je každý návštevník elektronického obchodu, ktorý jeho prostredníctvom
vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
2.3. Elektronickým obchodom sa rozumie počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
2.4. Tovarom alebo službou sú produkty, ktoré môžu byť predmetom kúpnej zmluvy v súlade s VOP a nachádzajú sa v ponuke pre nákup prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu predávajúceho ......................................
2.5. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom elektronického obchodu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
2.6. Kúpnou zmluvou je zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného predávajúcim na internetovej stránke ............................... uzavretá podľa Všeobecných obchodných podmienok.
2.7. Reklamáciou je uplatnenie nároku zo zodpovednosti za vady tovaru.

Článok III.
Objednávanie tovaru
3.1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v elektronickom obchode výberom tovarov alebo služieb kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
3.2. Objednávať si môžete on-line priamo na našej stránke .............................., kde je potrebné vyplniť údaje do objednávacieho formuláru. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu peknakupelna@hydrodk.sk, kde je potrebné uviesť nasledujúce údaje: názov produktu o ktorý máte záujem, počet, farba, rozmery a osobné údaje nasledovne:
2.1 Ak nakupujete ako spotrebiteľ, t.j. ako fyzická osoba, ktorá nekoná pri uzatváraní zmluvy na diaľku v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, uveďte meno a priezvisko, adresu. Súčasne uveďte Vaše telefónne číslo a e-mail.
2.2 Ak nakupujete v súvislosti s Vašou podnikateľskou činnosťou, uveďte tiež obchodné meno, IČO, DIČ a miesto podnikania alebo sídlo.
3.3. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb, a teda objednávka sa stáva pre kupujúceho záväznou.
3.4. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Automaticky generované oznámenie o prijatí objednávky po jej obdržaní na e-mailovú adresu kupujúceho nenahrádza svojim obsahom ani povahou záväznú akceptáciu objednávky a plní len informačné účely pre potreby kupujúceho o tom, že jeho objednávka bola doručená do elektronického systému internetového obchodu predávajúceho.
3.5. Zaslaním záväznej akceptácie objednávky zo strany predávajúceho na e-mail kupujúceho zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
3.6. Záväzná akceptácia objednávky predávajúcim obsahuje údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), kupujúcom, označenie objednaného tovaru, množstvo tovaru, údaje o kúpnej cene tovaru, údaje o cene, podmienkach, spôsobe dodania tovaru, údaj o dodacej lehote, údaje o mieste dodania tovaru, prípadne ďalšie potrebné údaje.
3.7. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
3.8. Doručenou objednávkou je kupujúci viazaný a k jej účinnému zrušeniu zo strany kupujúceho dôjde len v prípade, ak toto zrušenie dôjde (bude doručené) predávajúcemu skôr, ako predávajúci uskutoční záväznú akceptáciu objednávky kupujúceho, t.j. skôr ako predávajúci odošle kupujúcemu e-mail so záväznou akceptáciou objednávky. Kupujúci je povinný v zrušení objednávky uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 kalendárnych dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná.

Článok IV.
Práva a povinnosti zmluvných strán
4.1. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu objednaný tovar v dohodnutom množstve a akosti v dodacej lehote, na určené miesto dodania v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, tovar zabaliť alebo vybaviť na prepravu vhodným spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu, odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom všetky doklady potrebné na jeho prevzatie a užívanie, prípadne odovzdať kupujúcemu ďalšie doklady určené právnymi predpismi.
4.2. Farebná škála tovaru vyobrazeného na internetovej stránke elektronického obchodu sa môže meniť alebo odlišovať od dodávaného tovaru s ohľadom na technologický postup výrobcu/dodávateľa pri výrobe. Kupujúcemu môže byť dodaný len tovar vo farbe a/alebo farebnom odtieni, dizajne a materiálovom prevedení, v akom daný výrobok výrobca, dodávateľ alebo distribútor aktuálne vyrába a expeduje.
4.3. Predávajúci si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v katalógu tovarov na internetovej stránke predávajúceho pri objednávkach všetkých tovarov, pokiaľ zistí, že daná cena bola uvedená chybne. O tejto skutočnosti je predávajúci povinný informovať kupujúceho. Predávajúci si vyhradzuje právo neuskutočniť akceptáciu objednávky, t.j. stornovať resp. zrušiť objednávku pred uzavretím kúpnej zmluvy v prípade chybne uvedenej ceny, popisu alebo obrázku tovaru v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho, ako aj v prípade, ak predávajúci z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru alebo z dôvodu, že sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru zo strany výrobcu, dovozcu alebo dodávateľa tovaru alebo z dôvodov vyššej moci alebo v prípade, ak ani pri vynaložení všetkého možného úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v cene tovaru uvedenej na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar zodpovedajúci popisu tovaru uvedeného v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar v lehote určenej podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok; pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak napr. na inom plnení. O stornovaní, resp. zrušení objednávky bude kupujúci bez zbytočného odkladu informovaný prostredníctvom elektronickej pošty. Pokiaľ zároveň s objednávkou tovaru došlo už k zaplateniu kúpnej ceny alebo zálohy, predávajúci je povinný príslušnú sumu vrátiť rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, a to do 14 dní od zrušenia objednávky. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná. Predávajúci je oprávnený dohodnúť sa s kupujúcim na náhradnom plnení.
4.4. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob tovaru alebo nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu tovaru alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v cene tovaru uvedenej na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar zodpovedajúci popisu tovaru uvedeného v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar v lehote určenej podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho a vrátiť kupujúcemu už kupujúcim prípadne zaplatenú kúpnu cenu za tovar v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Rovnako tým nie je dotknuté právo predávajúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodov vyplývajúcich z platných právnych predpisov.
4.5. Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.
4.6. Kupujúci je povinný prevziať objednaný a dodaný tovar v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou a všeobecnými obchodnými podmienkami, potvrdiť v dodacom liste svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby prevzatie tovaru, zaplatiť za tovar dohodnutú kúpnu cenu v lehote a za podmienok určených kúpnou zmluvou a všeobecnými obchodnými podmienkami vrátane nákladov na dodanie tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
Kupujúci je povinný prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Článok V.
Kúpna cena
Kupujúci je povinný za tovar zaplatiť predávajúcemu riadne a včas kúpnu cenu dohodnutú v kúpnej zmluve a náklady na doručenie tovaru podľa cenníka predávajúceho platného v čase odoslania objednávky.
Všetky ceny na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho ...................................... sú uvedené vrátane DPH. Ceny nezahrňujú náklady na dodanie tovaru. Cena je záväzná od momentu odoslania objednávky.
Ceny uvedené v elektronickom obchode predávajúceho ..................... neplatia v kamennej predajni, ani v predajniach spoločnosti Hydro, s.r.o..

Článok VI.
Platobné podmienky
6.1. Za tovar a služby v elektronickom obchode je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
1.1 platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
1.2 platba pri osobnom prevzatí na predajni
1.3 platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaný po
prijatí peňažných prostriedkov na náš účet.
1.4 platba kartou online
Kúpna cena platená bezhotovostnou platbou (internetbanking, prevodom na bankový účet) sa uhrádza vopred po potvrdení objednávky na základe podkladu pre platbu zaslaného na e-mailovú adresu kupujúceho, najneskôr však do 7 kalendárnych dní od záväznej akceptácie objednávky predávajúcim. V prípade, že v stanovenej lehote nedôjde k vykonaniu bezhotovostnej platby zo strany kupujúceho peňažných prostriedkov na účet predávajúceho, predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, o čom bezodkladne vyrozumie kupujúceho.
6.2. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
2.1 zľavu z ceny za registráciu do elektronického obchodu,
2.2 zľavu za opakovaný nákup,
2.3 zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
2.4 zľava podľa prebiehajúcej akcie zverejnenej na našej stránke.
6.3. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
6.4. Tovar bude kupujúcemu odovzdaný až po úplnom zaplatení kúpnej ceny, poštovného, nákladov na dopravu a dodanie a iných nákladov a poplatkov.
6.5. Faktúra na kúpnu cenu vystavená predávajúcim slúži ako daňový doklad a dodací list a predávajúci ju posiela kupujúcemu e-mailom alebo spolu s tovarom.

Článok VII.
Dodacie podmienky
7.1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy dodať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. V prípade, že si zákazník zvolí ako spôsob platby platbu na základe zálohovej faktúry vpred alebo platbu kartou online, začne táto lehota plynúť od momentu pripísania peňažných prostriedkov na účet predávajúceho.
7.2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností, v čo najkratšom čase. Predpokladaná lehota dodania tovaru (ďalej len ako „dodacia lehota") je uvedená na internetovej stránke pri príslušnom tovare. Pri určovaní dodacej lehoty vychádza predajca z dodávateľsko-odberateľských vzťahov, obvyklej dostupnosti tovaru u dodávateľov a povahy tovaru. Predávajúci pri tovare zverejňuje zvyčajnú dobu dodania a táto sa môže líšiť od aktuálnej doby dodania. Kupujúci má právo vyžiadať si od predávajúceho informácie o aktuálnej dobe dodania. Pri tovare „na mieru" sa termín dodania určuje individuálne.
7.3. V prípade tovaru, ktorý nie je skladom si predávajúci vyhradzuje právo na predĺženie lehoty na dodanie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie.
7.4. V prípade vypredaného tovaru sú dodacie termíny len orientačné a dodanie je možné až po doplnení tovaru.
7.5. V prípade, že predávajúci nemôže tovar dodať z dôvodu, že je objednaný tovar vypredaný, alebo ak nemôže zabezpečiť dodanie tovaru v maximálnej dodacej lehote, môžu sa predávajúci a kupujúci dohodnúť aj na náhradnom plnení v rovnakej cene podľa výberu kupujúceho.
7.6. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, predávajúci je o tomto povinný informovať kupujúceho, s možnosťami čiastočných dodávok. V prípade dodania objednávky po častiach sa doprava účtuje individuálne podľa druhu objednaného tovaru.
7.7. Predávajúci je povinný spolu s tovarom alebo e-mailom zasielať kupujúcemu faktúru (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
7.8. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v kúpnej zmluve. V prípade, ak predávajúci dopraví tovar do miesta dodania tovaru, je kupujúci povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť prevzatie tovaru ním poverenou osobou a podpísať doklad o prevzatí tovaru.
7.9. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
a.) kuriérskej spoločnosti,
b.) vlastnej dopravy
7.10. Ak nie je určené inak, dňom v rámci dodacej lehoty sa rozumie len pracovný deň.
7.11. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v záväznej akceptácii objednávky. V prípade, ak kupujúci poruší povinnosť prevziať dodaný tovar do 7 kalendárnych dní po uplynutí lehoty uvedenej v kúpnej zmluve, záväznej akceptácii objednávky alebo jednostranne predĺženej predávajúcim, vzniká predávajúcemu nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške nákladov neúspešného doručovania a uskladnenia tovaru. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky
7.12. Pokiaľ kupujúci požiada o opätovné doručenie objednaného tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého, ako aj opätovného doručenia tovaru.
7.13. Po uplynutí 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný tovar prevziať, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe. Po predaní dohodnutého tovaru tretej osobe sa kúpna cena za dohodnutý tovar zaplatená kupujúcim započíta v celej výške na zmluvnú pokutu, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu.
7.14. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v záväznej akceptácii objednávky predávajúcim, ak sa zmluvné strany nedohodnú v kúpnej zmluve inak.
7.15. Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
7.16. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve a skladné. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
7.17. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení, v prítomnosti dopravcu. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca.
7.18. V prípade, že zákazník si ako spôsob dopravy zvolí dopravu kuriérom, je cena tohto spôsobu dopravy 15 € vrátane DPH pri nákupe do 299,99 €. Pri nákupe vyššom než 300 € je tento spôsob dopravy zdarma. Cena dopravy obkladov a dlažieb na nadrozmerných paletách (nad 80x120 cm), bude nacenená individuálne.

Článok VIII.
Prevod vlastníckeho práva
8.1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom zaplatenia kúpnej ceny v plnej výške za celý predmet kúpnej zmluvy.
8.2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.
8.3. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho.

Článok IX.
Storno kúpnej zmluvy
9.1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku, a to aj pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.
9.2. V prípade, že kupujúci zaplatil predávajúcemu kúpnu cenu, alebo jej časť v čase do stornovania objednávky, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 kalendárnych dní od stornovania objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná.

Článok X.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
10.1. Tento článok sa vzťahuje na spotrebiteľa v zmysle fyzickej osoby. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od uzavretej kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob tovaru alebo nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu tovaru alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od predávajúceho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v cene tovaru uvedenej na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar zodpovedajúci popisu tovaru uvedeného v katalógu tovarov uvedenom na internetovej stránke predávajúceho alebo dodať tovar v lehote určenej podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho a vrátiť kupujúcemu už kupujúcim prípadne zaplatenú kúpnu cenu za tovar v lehote 14 kalendárnych dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná. Rovnako tým nie je dotknuté právo predávajúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodov vyplývajúcich z platných právnych predpisov.
10.2. Kupujúci má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon") podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
10.3. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy za podmienok vymedzených v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z., t.j. v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru, tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (v elektronickom obchode sú tieto tovary označené v detaile tovaru ako „Na objednávku" ).
10.4. Kupujúci je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu predávajúceho, ktorá je uvedená v kontaktoch, prípadne na emailovú adresu peknakupelna@hydrodk.sk. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 1 týchto Všeobecných obchodných podmienok, ktorý mu odovzdal predávajúci. Kupujúci je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy doručiť predávajúcemu tovar kompletný, vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
10.5. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá.
10.6. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Kupujúci nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
10.7. Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť zaplatené plnenie za tovar vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné, nákladov na vrátenie tovaru a iných nákladov a poplatkov / to sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý mu bol ponúknutý predávajúcim/ do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
10.8. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu platby rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Kupujúci je povinný poskytnúť predávajúcemu súčinnosť pri voľbe iného spôsobu platby, najmä o informácii o účte, na ktorý má byť kúpna cena pri jej vrátení poukázaná.
10.9. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť predávajúcemu najmä:
a) hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške
b) náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a všeobecných obchodných podmienok uhradiť predávajúcemu náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
10.10. Právnické subjekty nemajú nárok na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. V prípade, že právny subjekt si žiada odstúpiť od zmluvy alebo vrátiť tovar vo všetkých iných prípadoch, ktoré sa netýkajú porušenia tovaru, je kupujúci povinný zaplatiť storno poplatok vo výške 20% z kúpnej ceny, po dohode s predávajúcim.

Článok XI.
Alternatívne riešenie sporov
11.1. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že v prípade vzniku akéhokoľvek sporu z právneho vzťahu vyplývajúceho z kúpnej zmluvy, ktorú medzi sebou uzavreli, a právnych vzťahov z nej vyplývajúcich a s ňou súvisiacich sa pokúsia o mimosúdnu dohodu. V prípade, ak nedôjde k dohode podľa prvej vety tohto bodu, je každá zmluvná strana oprávnená domáhať sa svojich nárokov podaním žaloby na všeobecný súd v zmysle príslušných ustanovení Civilného sporového poriadku.
11.2. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci vybaví žiadosť kupujúceho uvedenú v prvej vete tohto bodu zamietavo alebo ak predávajúci na túto žiadosť kupujúceho neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania,
kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov.
11.3. Návrh podľa druhej vety bodu 2 tohto článku spotrebiteľ podáva subjektom alternatívneho riešenia sporu; ich zoznam je dostupný na webovej stránke: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
11.4. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporu, právo voľby má spotrebiteľ. Na ustanovenie zmluvy, ktoré zaväzuje spotrebiteľa podať v takomto prípade návrh vopred určenému subjektu alternatívneho riešenia sporu, sa neprihliada.
11.5. Spotrebiteľ môže podať návrh v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe, pričom môže použiť príslušný formulár k zákonu o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, alebo ústne do zápisnice. K návrhu spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
11.6. Návrh v zmysle druhej vety bodu 4 tohto článku je oprávnený podať výlučne spotrebiteľ, teda fyzická osoba, ktorá pri uzavieraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Predmetný návrh nemôže podať predávajúci, ktorý si uplatňuje právo voči spotrebiteľovi.
11.7. Spotrebiteľ môže podať návrh v zmysle druhej vety bodu 2 tohto článku aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporu, ktorá je dostupná na webovej stránke: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_sk.htm.
11.8. Návrh podľa druhej vety bodu 2 tohto článku môže spotrebiteľ podať v prípadoch, keď hodnota sporu presahuje sumu 20 eur.
11.9. Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúcim zo spotrebiteľskej zmluvy alebo sporu súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Cieľom alternatívneho riešenia sporu je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami (medzi spotrebiteľom a predávajúcim).
11.10. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Oprávnená právnická osoba môže vo svojich pravidlách alternatívneho riešenia sporu ustanoviť, že je oprávnená požadovať od spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu v sume, ktorú subjekt alternatívneho riešenia sporu zverejní na svojom webovom sídle, nie však viac ako 5 eur vrátane DPH. Tento poplatok môže subjekt alternatívneho riešenia sporu požadovať od spotrebiteľa najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.

Článok XII.
Záverečné ustanovenia
12.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho a rušia predchádzajúce znenia VOP. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu uvedených všeobecných obchodných podmienok, pričom povinnosť oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená zverejnením ich zmien na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
12.2. Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.
12.3. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil so znením všeobecných obchodných podmienok, že im porozumel, že s nimi v plnom rozsahu súhlasí a že si je vedomý skutočnosti, že všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi ním a predávajúcim. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
12.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií k nahliadnutiu zverejnené na internetovej stránke elektronického obchodu.
12.5. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
12.6. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku
12.7. Kupujúci po odoslaní objednávky, alebo registrácii môže v prípade vyjadrenia súhlasu dostať správy o ponukách tovarov, akciách a službách predávajúceho. Objednávateľ môže zasielanie kedykoľvek odvolať po prihlásení do klientskeho centra v sekcii „Môj účet" a podsekcii „Môj newsletter".

 

BOHO ŠTÝL

Bohémský štýl, Boheme Chic alebo v skratke Boho má túto sezónu jar a leto zelenú.

Nehľadajte za ním strohú eleganciu, ale skôr farby, pestrosť materiálov, kvety, vzory, doplnky, uvoľnenosť a veselú náladu.

Boho v sebe nesie prvky hippies, etna, folku, indiánsky aj retro štýl.

Môže sa niesť v jemných svetlých tónoch a prírodných materiáloch, alebo naopak aj vo výrazných sýtych farebných odtieňoch. Treba však odhadnúť správne ladenie aj v Boho štýle a aj tu platí, že menej je viac.

 

 

NAŠI DODÁVATELIA

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Pridané